Η ιστορία της εταιρείας
Ένα από τα πιο ενθουσιώδη άτομα της Ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας που συμμετείχε ενεργά ως ιδρυτής πολυάριθμων τοπικών και ξένων νηολογημένων επιχειρήσεων και έργων μέχρι σήμερα είναι ο Καπ. Γαβριήλ Πετρίδης. ‘Έχει υπηρετήσει επί 3 χρόνια ως Αξιωματικός του Ελληνικού Ναυτικού και έχει αφιερώσει πάνω από 18 χρόνια ως αξιωματικός και πλοίαρχος σε διαφορετικούς τύπους πλοίων, όπως δεξαμενόπλοια, φορτηγά πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην, πολλαπλών χρήσεων, εμπορευματοκιβώτιων και φορτηγά.
Μετά την αποχώρησή του, από το 1986, κατείχε ανώτερη διευθυντική θέση ως Διευθυντής της World Carriers Corporation, μιας ναυτιλιακής εταιρείας που έδρευε στο Λονδίνο, η οποία κατείχε και διαχειριζόταν ένα στόλο 20 VLCC και πλοίων μεταφορών προϊόντων.
Έτος 1991. Το συγκεκριμένο έτος ο Καπ. Γαβριήλ Πετρίδης συνεργάζεται με την Bonyad Shipping Co,ιδρύει με τον κ. Mons Bolin την Seabon Holdings Corp., η οποία ενήργησε ως διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων. Στόχος τους ήταν να αποκτήσουν συμβάσεις προμήθειας παγκοσμίως σε ολόκληρο τον τομέα ξηρού φορτίου, μεταφέροντας προϊόντα όπως η ζάχαρη, το ρύζι, διάφοροι κόκκοι, τα λιπάσματα και τα φυτικά έλαια.
Μέσα στο πρώτο έτος λειτουργίας, η εταιρεία ναύλωσε περίπου 80 σκάφη για να εξυπηρετήσουν τις υπάρχουσες συμβάσεις της . Μέσα στο ίδιο έτος της σύστασης της εταιρείας, το πρώτο πλοίο ξηρού φορτίου είχε αποκτηθεί και προστεθεί στις εμπορικές δραστηριότητες της. Μέσα σε 2 χρόνια η εταιρεία είχε αποκτήσει 10 φορτηγά πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην.
‘Ετος 1992. Η διαχείριση των πλοίων της εταιρείας μεταφέρθηκε στην Αθήνα, αφήνοντας το γραφείο του Λονδίνου να επικεντρωθεί κυρίως σε όλα τα εμπορικά και ναυτιλιακά θέματα. Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση, οι μεταφορές διαφόρων προϊόντων πολλαπλασιάστηκαν.
Έτος 1995. Η εταιρία άρχισε να αναπτύσσει σημαντικό τον αριθμό του στόλου με ψυγεία για την εξυπηρέτηση των συμβάσεων της. Γραφεία εκπροσώπησης εκτός του Λονδίνου ιδρύθηκαν διεθνώς (Μπουένος Άιρες, Πειραιάς, Οδησσός, Τεχεράνη, Μανίλα) για να υποστηρίξουν και να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες της εταιρείας .
Έτος 1997. Πραγματοποιείται η πρώτη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με διάφορες επενδύσεις συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης 5 δεξαμενόπλοιων.
Διαχειρίστρια εταιρεία των πλοίων αυτών η Magnus Carriers Corp.
Εκτός της διαχείρισης του στόλου της η Magnus Carriers Corp., έλαβε τα προβληματικά σκάφη που ανήκαν σε τρίτους ιδιοκτήτες και τα έφεραν απευθείας σε διεθνείς τράπεζες και ιδιωτικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Με στόχο να τα μετατρέψει σε αποδοτικά περιουσιακά στοιχεία
Έτος 2002 . Ο όμιλος με την επωνυμία Aries Energy Corp. (AEC), εκτός από τον δικό του στόλο, είχε επίσης συνάψει διάφορες κοινοπραξίες με εταιρείες όπως την Pacific Basin και την Stena και αγόρασε δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων με βάση το πετρέλαιο.
Έτος 2003. Η συνεργασία με την Bonyad Shipping Co τερματίζεται και η AEC εισήλθε σε μια νέα εποχή. Αποκτά πολλά διαφορετικά είδη πλοίων με την υποστήριξη διαφόρων διεθνών τραπεζών και χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων που είχαν μεγάλο σεβασμό και εμπιστοσύνη στους διευθύνοντες του Ομίλου Aries.
Έτος 2005. Δημιουργήθηκε μια νορβηγική δομή με 2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία συγκεντρώνουν στους επενδυτές επιτυχημένη απόδοση 40% για περίοδο 6 μηνών. Λίγο μετά από αυτό το εξαιρετικά κερδοφόρο επιχειρηματικό εγχείρημα, παράλληλα με την καθοδήγηση και βοήθεια από πολύτιμους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς δημιουργήθηκε ένας ιδιωτικός στόλος που αποτέλεσε τη βάση μιας δημόσιας εγγραφής στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Έχοντας αυξήσει ριζικά την εμπορική αξία του στόλου με την ύπαρξη μακροπρόθεσμων συμβάσεων εργασίας, εκδόθηκαν μετοχές οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν σε δυνητικούς (διεθνείς) επενδυτές που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Αυτό ήταν το ντεμπούτο της Aries Maritime Transport Ltd που ξεκίνησε στις 3 Ιουνίου 2005 στο Χρηματιστήριο NASDAQ, με δημόσια εγγραφή 13.640.000 κοινών μετοχών.
Οι ιδρυτές της εταιρείας διατήρησαν το 52% της εισηγμένης η οποία κατείχε και διαχειριζόταν 12 σκάφη με προγενέστερο διαχειριστή αυτών την εταιρεία Magnus Carriers Corporation.
Στη συνέχεια το 2009 η εταιρεία πωλήθηκε και συνέχισε την πορεία της στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ ως Newlead Holdings.
Ετος 2007. Μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς και εντοπισμό της τάσης της αγοράς για αυξανόμενη ζήτηση για LPG πλοία , οι ιδρυτές αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν τις πηγές εσόδων αγοράζοντας το δεύτερο μεγαλύτερο τερματικό υγραερίου στην Ευρώπη που ανήκε στην Industria Petroliera Maritima (IPEM) που βρισκόταν στο Brindisi στην Νοτιοανατολική Ιταλία ,συνολικής χωρητικότητας 29,600 cbm, και το μόνο στην Ιταλία που μπορούσε να δεχτεί μεγάλες ποσότητες υγραερίου από τις χώρες της Αραβικής Χερσονήσου.
Το συγκεκριμένο τερματικό υγραερίου καλύπτει ένα σημαντικό ποσοστό της ιταλικής αγοράς σε υγραέριο μεγαλύτερων των 300,000 τόνων.
Το ίδιο έτος , μια νέα επιτυχημένη εξαγορά πραγματοποιήθηκε στη Νορβηγία.
Η εξαγορά αυτή αφορούσε την εταιρεία Ugelstad Rederi A / S που ιδρύθηκε το 1929 από τον κ.Samuel Ugelstad Rederi στο Aalesund με ενεργή ιστορία άνω των 80 ετών, η οποία χρονολογείται από το 1929. Μέχρι το 1975 , η Εταιρεία εκμεταλλευόταν κυρίως δεξαμενόπλοια, ωστόσο λόγω της άνοδού των τιμών του πετρελαίου που οδήγησε στην ενεργειακή εξερεύνηση της θάλασσας υπήρξε μια ριζική αλλαγή στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας, επενδύοντας κυρίως σε ειδικού σκοπού πλοία . Η απόκτηση της συγκεκριμένης εταιρείας είναι γεγονός συμπεριλαμβανομένων και των 6 υπερσύγχρονων ειδικών πλοίων που λειτουργούσαν στη Βόρεια Θάλασσα και στη Δυτική Αφρική. Τα πλοία ήταν όλα ναυλωμένα σε μακροχρόνια απασχόληση στους διεθνείς κολοσσούς του ενεργειακού εμπορίου. Η εταιρεία μετονομάστηκε Aries Offshore Services A / S.
Έτος 2008.Τη μεγάλη αυτή επένδυση, ακολουθεί η αγορά 5 πλοίων μεταφοράς υγραερίου δημιουργώντας ένα στόλο υπό την ομπρέλα της Glory Shipmanagement Inc η οποία ελέγχονταν 100% από την Aries Energy Corporation .
Έτος 2009. Δημιουργήθηκε κοινή επιχείρηση με την επωνυμία Vinde Trading S.A με τη Bhatia International PTE LTD, μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας άνθρακα στην Ινδία με κύριο σκοπό την απόκτηση μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και την κατασκευή νέων. Μέσα από τις οικονομικές διευκολύνσεις του ομίλου AEC, η Vinde Trading SA αγόρασε ένα μεταχειρισμένο panamax και 4 νεόχτιστα kamsarmaxes παραγγέλθηκαν με συνολική επένδυση περίπου 260 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και όλα τα πλοία ναυλώθηκαν για 10 χρόνια στο Gujarat NRE Coke Ltd. , τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής της Ινδίας και τον TATA για την ίδια περίοδο και με χρεωστικά τέλη κοντά σε 40.000 δολάρια την ημέρα.
Έτος 2012. Λόγω των πολλαπλών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που είχε δημιουργήσει ο κύριος Πετρίδης, ο Όμιλος αναδιαρθρώθηκε και μετονομάστηκε ως Aries Energy and Transport Corp.
Έτη 2013-2018. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, η εταιρεία είχε εισέλθει σε διάφορες κοινοπραξίες με ιδιωτικές εταιρείες που αφορούσαν κυρίως πλοία LPG και Δεξαμενόπλοια στην περιοχή της Μέσης Ανατολής. Για μια περίοδο περίπου 3 ετών, τόσο τα τεχνικά όσο και τα εμπορικά γραφεία διαχείρισης πλοίων καταχωρήθηκαν και λειτούργησαν από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Πρόσφατα, έχει υπογραφεί Μνημόνιο συμφωνίας για τη σύσταση κοινής επιχείρησης με την κρατική εταιρεία Vietnam National Shipping Lines (Vinalines). Εκτός από την ίδρυση γραφείου λειτουργίας στο Ανόι, η εταιρεία ενδιαφέρεται επίσης για μια εταιρεία διαχείρισης με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Από το 2016, υπάρχει στενή επικοινωνία και συνεργασία με την κρατική εταιρεία Vietnamese Maritime Corporation (VIMC). Το 2023, υπογράφηκε συμφωνία κοινοπραξίας με στόχο την επέκταση των επιχειρήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας στο Βιετνάμ, σε όλους τους τομείς.
Ο κύριος μέτοχος του ομίλου, Cpt G. Petridis, έχει ιδρύσει και αποκτήσει πολλές διαφορετικές εταιρείες κατά τη διάρκεια των ετών που κυμαίνονται από το εμπόριο, τα ακίνητα, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ωστόσο η κύρια εστίασή του αντικατοπτρίζεται από τη δέσμευσή του προς τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Από το ντεμπούτο του το 1991, έχει στην ιδιοκτησία του, έχει λειτουργήσει και έχει διαχειριστεί πάνω από 100 πλοία όλων των τύπων και μεγεθών, τα οποία δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο. Οι σχέσεις του με την κοινοπραξία από διάφορες χώρες και περισσότερες από 25 παγκοσμίου φήμης τράπεζες και χρηματοδότες, οι οποίες έχουν υποστηρίξει τον Όμιλο επανειλημμένα κατά τη διάρκεια των ετών, ήταν εξαιρετικές παρά τους ευμετάβλητους κύκλους της αγοράς.
Μετά από χρόνια εμπειρίας και βαθιάς γνώσης στη ναυτιλιακή βιομηχανία, οι στόχοι και οι βασικές πεποιθήσεις του καπετάνιου Πετρίδη για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία αφορούν στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων και τη διαβεβαίωση της απόδοσης, ανά πάσα στιγμή».
Εταιρικά Στοιχεία
1986 |
Πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία 20 δεξαμενοπλοίων |
1991 |
|
1992 |
|
1994 |
|
1995 |
|
1997 |
Τύποι πλοίων -- δεξαμενόπλοια ,φορτηγά , ψυγεία αλλά και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων |
2002 |
|
2005 |
|
2007 |
|
2008 |
|
2009 |
Το συνολικό κόστος της επένδυσης αυτής ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 260 εκατομμυρίων δολαρίων
|
2012 |
|
2013-2018 |
|
2019 |
|